“آژنگ نیوز”:پروانه نمیتواند بال زیبای خودش را ببیند.این موضوع در مورد انسانها به گونه ای دیگر است برخی اوقات بعضی از انسانها نمیتوانند زیبایی و یا خوبی انسانی دیگر را ببینند!

پروانه - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

پروانه ها دارای دو جفت بال هستند که با فلس های ریز پوشیده شده اند که الگوها و رنگ های پیچیده ای را تشکیل می دهند.در بسیاری از فرهنگ ها، پروانه ها نماد تحول و تولد دوباره هستند. در برخی کشورها اعتقاد بر این است که آنها پیام آور خوش شانسی هستند و با زیبایی، لطف و شادی همراه هستند. به طور کلی، پروانه ها موجودات جذابی هستند که برای قرن ها تخیل مردم را به خود جلب کرده اند. رنگ‌های پر جنب و جوش، الگوهای پیچیده و بال‌های ظریف آن‌ها را به یکی از زیباترین حشرات روی کره زمین تبدیل می‌کند.

پروانه۲ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

پروانه ها نقش حیاتی در گرده افشانی دارند و برای بقای بسیاری از گونه های گیاهی ضروری هستند. آنها دارای قطعات دهانی تخصصی به نام پروبوسیس هستند که آنها را قادر می سازد شهد گل ها را بنوشند. در حین تغذیه از شهد، گرده گل را نیز از گلی به گل دیگر منتقل می کنند و فرآیند لقاح را تسهیل می کنند. حتی چند گل می تواند محیطی شگفت انگیز ایجاد کند که می تواند پروانه ها را جذب کند، جایی که آنها می توانند از گل های غنی از شهد بخورند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *