آژنگ نیوز”:   کتاب تئوری بازی ها: با مقدمه ای از استیون تادلیس منتشر شد. جلد گالینگور قیمت: ۶۸.۰۰ دلار / ۵۸.۰۰ پوند شابک: منتشر شده: ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۴ موضوع_اصلی: اقتصاد و دارایی.

درباره کتاب

این کتاب درسی جامع، خوانندگان را با ایده‌ها و کاربردهای اصلی نظریه بازی‌ها، به سبکی که سخت‌گیری را با قابلیت دسترسی ترکیب می‌کند، آشنا می‌کند. استیون تادلیس با شرح مختصری از تصمیم‌گیری منطقی شروع می‌کند و در ادامه به بازی‌های فرم استراتژیک و گسترده با اطلاعات کامل، بازی‌های بیزی و بازی‌های فرم گسترده با اطلاعات ناقص می‌پردازد.

بازی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

او مجموعه ای از موضوعات را پوشش می دهد، از جمله بازی های چند مرحله ای و مکرر، تئوری چانه زنی، حراج ها، بازی های اجاره ای، طراحی مکانیزم، بازی های سیگنالینگ، شهرت سازی، و بازی های انتقال اطلاعات. برخلاف سایر کتاب‌های تئوری بازی‌ها، این کتاب با ایده عقلانیت شروع می‌شود و پیامدهای آن را برای مسائل تصمیم‌گیری چند نفره از طریق مفاهیمی مانند استراتژی‌های تحت سلطه و منطق‌پذیری بررسی می‌کند. تنها پس از آن موضوع تعادل نش و مشتقات آن را ارائه می کند. تئوری بازی ها کتاب درسی ایده آل برای دانشجویان پیشرفته در مقطع کارشناسی و فارغ التحصیلان مبتدی است. در سراسر، مفاهیم و روش ها با استفاده از مثال های دنیای واقعی که توسط مواد تحلیلی دقیق پشتیبانی می شوند، توضیح داده می شوند. این کتاب دارای بسیاری از کاربردهای مهم در اقتصاد و علوم سیاسی، و همچنین تمرین‌های متعددی است که بر نحوه رسمی کردن موقعیت‌های غیررسمی و سپس تجزیه و تحلیل آنها تمرکز دارد. ایده ها و کاربردهای اصلی نظریه بازی ها را معرفی می کند بازی های ایستا و پویا را با اطلاعات کامل و ناقص پوشش می دهد دارای نمونه‌ها، برنامه‌ها و تمرین‌های متنوعی است موضوعات شامل بازی های مکرر، چانه زنی، مزایده، سیگنال دهی، شهرت و انتقال اطلاعات است. ایده آل برای مقاطع کارشناسی ارشد و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است وراه حل های کامل را در دسترس معلمان و راه حل های انتخاب شده را در دسترس دانش آموزان قرار می دهد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *