آژنگ نیوز”: کتاب اقتصاد وعده ها: اعتماد، قدرت و اعتبار در آمریکا منتشر شد. نویسنده:بروس جی. کاروترز .این کتاب گزارشی جامع و روشنگر از تاریخچه اعتبار در آمریکا  است – و اینکه چگونه به تقسیم دارایی ها ادامه می دهد.

جلد گالینگور قیمت: ۲۹.۹۵ دلار / ۲۵.۰۰ پوند منتشر شده: ۲۰ اوت ۲۰۲۴ صفحات: ۴۰۸

اقتصاد - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

کتاب اقتصاد وعده ها یک مطالعه گسترده درباره اعتبار در آمریکای قرن نوزدهم و بیستم است. بروس کاروترز با ترکیب و بررسی تاریخ اقتصادی و اجتماعی به بررسی چگونگی پیوند مسئله اعتماد با اقتصاد مدرن ایالات متحده می‌پردازد. در مورد اعتبار، این اعتماد شامل تعهد بدهکاران به بازپرداخت پولی است که از وام دهندگان قرض گرفته‌اند. او درهر فصل یک سوال اساسی را مطرح می کند: چرا وام دهنده به وام گیرنده اعتماد می کند؟

این کتاب تغییر چشمگیر از قضاوت‌های کیفی شخصی به اندازه‌گیری‌های کمی غیرشخصی امتیازات اعتباری و رتبه‌بندی را دنبال می‌کند، که وام دادن را در مقیاس بسیار بزرگ‌تری ممکن می‌سازد. در مورد چگونگی شکل‌گیری وام‌دهی در سایه شکست، و احتمال اینکه وام‌گیرندگان وعده‌های خود را زیر پا بگذارند و در بازپرداخت بدهی‌های خود کوتاهی کنند، بحث می‌کند.

این بررسی نشان می دهد که چگونه بازارهای اعتباری توسط سیاست های عمومی، تغییرات نظارتی و عوامل سیاسی مختلف شکل گرفته اند. و مهمتر از همه، توضیح می دهد که چگونه اعتبار با نابرابری اقتصادی تعامل می کند و به تفاوت های نژادی و جنسیتی گسترده و پایدار کمک می کند – که تنها با استفاده گسترده از امتیازات اعتباری و رتبه بندی برای “داده های بزرگ” و تصمیم گیری الگوریتمی تشدید می شود.

«اقتصاد وعده‌ها» با جان بخشیدن به عرصه پیچیده و انتزاعی تعامل انسانی که اقتصاد می‌نامیم، مطالعه‌ای مهم درباره پیچیدگی بدهی‌ها است که خوب یا بد، زندگی آمریکایی‌ها را شکل می‌دهد و تعریف می‌کند.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *