آژنگ نیوز”: کوه رنگین کمان در پرو که با نام  یا Vinicunca توسط مردم محلی شناخته می شود، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در پرو امروزی است. کوه ۷ رنگ پرو که به طرز باشکوهی در مناظر دورافتاده رشته کوه آند قرار دارد، یک شگفتی زمین شناسی است که به مقصدی تبدیل شده است که کنجکاوی و تحسین را در بین ماجراجویان و دوستداران طبیعت به طور یکسان برانگیخته است.

کوهستان رنگین کمانی پرو - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

کوه رنگین کمان در پرو چیست؟

کوه رنگین کمان یا Vinicunca یک پدیده طبیعی شگفت انگیز در کوسکو، پرو است. این چشم انداز چشمگیر به دلیل منحصر به فرد بودن و زیبایی بی نظیرش به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کشور تبدیل شده است. چیزی که این کوه را بسیار خاص می کند، پالت رنگی خارق العاده آن است. سطح کوه ترکیبی خیره کننده از رنگ‌های مختلف از صورتی، قرمز، سبز، آبی و زرد تا قهوه‌ای را به نمایش می‌گذارد که منظره‌ای بصری زیبا را خلق می‌کند.

رنگین کمان۱ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

کوه رنگین کمان سال ها زیر یخچال ها و برف پنهان ماند و دید و دانش آن را محدود کرد. با این حال، Vinicunca، پرو، اخیرا به عنوان یک جاذبه بین المللی مشهور ظاهر شده است. در سال ۲۰۱۵، این گوهر طبیعی کوه های رنگین کمان در پرو خود را به جهانیان نشان داد و به دلیل تأثیر تغییرات آب و هوایی کم کم شنل سفید قدیمی خود را کنار زد. از آن زمان، این شهر به مقصدی غیرقابل فراموشی برای مسافران مشتاقی تبدیل شده است که به دنبال تجربیات منحصر به فرد و نگاه های اجمالی فراموش نشدنی هستند. جای تعجب نیست که هزاران ماجراجوی شجاع این پیاده روی چالش برانگیز را آغاز می کنند تا به این شگفتی زمین شناسی فکر کنند و از کوه رنگین کمان پرو عکس بگیرند.

هر قدم در صعود نوید کشف شگفتی هایی را می دهد، فرصتی برای احساس قدرت و فروتنی که فقط طبیعت می تواند فراهم کند. کوه رنگین کمان زیبایی شگفت انگیز خود را مدیون قرن ها فعالیت زمین شناسی و تغییرات طبیعت است. تعامل مواد معدنی و رسوبات در طی میلیون ها سال این منظره نفس گیر را ایجاد کرده است. خاک رس قرمز، رسوبات غنی از کربنات کلسیم، ترکیبات فرومگنزی و دیگر ترکیبات عناصر در هم تنیده می شوند تا یک پالت رنگ غیرقابل تصور را رنگ کنند.

رنگین کامن۲ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

کوه رنگین کمان پرو که در منطقه کوسکو واقع شده است، گنجینه ای طبیعی است که برای قرن ها پنهان شده بود و دسترسی به آن برای پیاده روی ۱۵ کیلومتری چالش برانگیز بود. اما به لطف مسیر جدیدی که برای اتوبوس های توریستی ترسیم شده است، مسیر پیاده روی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و به گردشگران اجازه می دهد تا در یک سفر رفت و برگشت هیجان انگیز به طول تقریبی ۷ کیلومتر، این شگفتی را تحسین کنند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *