“آژنگ نیوز”:لحظه تاریخی شکسته شدن رکورد جهانی و المپیک پرش با نیزه توسط ورزشکار سوئدی دیروز در المپیک پاریس ثبت شد.آرماند دوپلانتیس سوئدی رکورد جهانی خود را در راه حفظ عنوان المپیکی خود در مسابقات پرش با نیزه را در پاریس شکست. دوپلانتیس در پایانی هیجان‌انگیز در روز پنجم دوومیدانی در ورزشگاه دو فرانس روز دوشنبه، از فراز میله‌ای که تا ارتفاع ۶.۲۵متری بالا رفته بود با تشویق تماشاگران ۶۹هزار نفری گذشت.

رکورد - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

بهترین رکورد قبلی خود یعنی ۶.۲۴ متر که در دیدار لیگ الماس Xiamen در ماه آوریل ثبت شد،۱سانتی متر بهترکرد. شایان ذکر است، این نهمین بار بود که سوئدی متولد ایالات متحده این رکورد را شکست. سام کندریکس از تیم ایالات متحده با بهترین ۵.۹۵ متر نقره گرفت و امانویل کارالیس از یونان برنز (۵.۹۰ متر) با شمارش تعداد خطاهای کمتر به دست آورد.

رکورد۲ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

به محض اینکه پس از سومین و آخرین تلاش موفقیت آمیز خود در۶.۲۵متر روی تشک فرود سقوط کرد، دوپلانتیس در پیست پرید و خانواده و دوستانش را در جایگاه ها در آغوش گرفت. دوپلانتیس که با پرچم سوئد پوشیده شده بود و درکنار حضور عوامل نمایشی فعال دراستادیوم ، یک دور احساسی در پیست زد.

رکورد۱ 1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

هنگامی که او برای به صدا درآوردن زنگ پیروزی خم شد، موسیقی متوقف شد و نمایش استثنایی دیگری از این جوان ۲۴ ساله توقف ناپذیر را پوشش داد.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *