“آژنگ نیوز”:کتاب کارآموزی ویلهلم مایستر یوهان ولفگانگ فون گوته منتشر شد.مقدمه دیوید ای.ولبری ویرایش و ترجمه اریک ای بلکال ویکتور لانگ .این کتاب ترجمه معتبر انگلیسی یکی از مهمترین آثار تاریخ رمان است.

شومیز ۳۰% تخفیف با کد PUP30 قیمت فروش: ۱۶.۰۷ دلار / ۱۳.۲۹ پوند قیمت بدون تخفیف : ۲۲.۹۵دلار / ۱۸.۹۹ پوند منتشر شده: ۱۸ ژوئن ۲۰۲۴ موضوع اصلی: ادبیات

کار آموزی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

کارآموزی ویلهلم مایستر (۱۷۹۵-۱۷۹۶)، دومین رمان گوته، اثری بنیادی در تاریخ این ژانر است – شاید اولین رمان عاشقانه و داستانی است که بر روی رشد و تحقق خود شخصیت اصلی تمرکز دارد. داستان درباره ویلهلم، مرد جوانی است که در اواسط دهه ۱۷۰۰ زندگی می‌کند و تلاش می‌کند تا از دنیای محدود بورژوازی تربیت خود رهایی یابد و به‌عنوان بازیگر و نمایشنامه‌نویس به دنبال تحقق اهدافش باشد. رمان گوته تأثیر زیادی بر دیگر رمانتیک ها گذاشت. هگل، شلینگ، نوالیس و شوپنهاور آن را یکی از مهم‌ترین رمان‌های نوشته شده می‌دانستند. شلگل آن را یکی از «سه گرایش عصر»، همراه با انقلاب فرانسه و فلسفه فیشته نامید. و بتهوون، شوبرت و شومان شعرهایی را از رمان به صورت موسیقی تنظیم کردند. همچنین تأثیر زیادی بر نویسندگان بریتانیایی قرن نوزدهم، از جمله توماس کارلایل، که اولین مترجم انگلیسی آن بود، و جورج الیوت داشت. این کتاب برگرفته از مجموعه آثار معتبر پرینستون از گوته، و با معرفی جدید دیوید ولبری، نسخه انگلیسی قطعی نقطه عطفی از ادبیات جهان است.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *