“آژنگ نیوز”:تعویق مسابقات سه گانه المپیک پاریس به دلیل آلودگی آب و بارش باران برای اولین باردرتاریخ المپیک اتفاق افتاد.سازمان دهندگان مطمئن بودند که شرایط تا قبل از تعویق بهتر می شود. مسابقات سه‌گانه المپیک مردان که برای سه‌شنبه(امروز) برنامه‌ریزی شده بود، به دلیل نگرانی در مورد کیفیت آب در رودخانه سن پاریس، جایی که قرار بود بخش شنای مسابقه در آن برگزار شود، به تعویق افتاد.

سه گانه - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

برگزارکنندگان گفتند که سعی خواهند کرد به جای آن مسابقات سه گانه مردان را در روز چهارشنبه برگزار کنند. مسابقات بانوان نیز روز چهارشنبه برنامه ریزی شده است، اما هر دو مشمول تست آب هستند. احتمال وقوع طوفان در عصر سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه پیش بینی می شود که می تواند برنامه ریزی مجدد رویدادها را پیچیده کند. باران های شدید عموما باعث افزایش سطح E. coli و سایر باکتری ها در رود سن می شود. پاریس در مراسم افتتاحیه المپیک روز جمعه با بارش باران مواجه شد و بارش باران تا شنبه ادامه داشت.

پس از جلسه ای در مورد کیفیت آب که در ۳۰ ژوئیه در ساعت ۳:۳۰ صبح با حضور پاریس ۲۰۲۴، نمایندگان سه گانه جهانی و نمایندگان فنی و پزشکی آنها، کمیته بین المللی المپیک، متئو فرانسه، شهر پاریس و استان ایل دو برگزار شد. منطقه فرانسه که درگیر انجام آزمایش‌های کیفیت آب است، تصمیم گرفته شده است که مسابقات سه‌گانه مردان ، به تعویق بیفتد.

سه گانهه - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

پاریس ۲۰۲۴ و مسابقات جهانی سه گانه تاکید می کنند که اولویت آنها سلامت ورزشکاران است. آزمایش‌هایی که امروز در رود سن انجام شد، سطوح کیفی آب را نشان داد که تضمین‌های کافی برای برگزاری این رویداد را فراهم نمی‌کرد.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *