“آژنگ نیوز”:کتاب نابرابری و جهانی شدن: بهبود اندازه گیری از طریق حساب های مالی یکپارچه منتشر شد.نویسندگان:رابرت .ام تاونسند وآرشاو پاویناوات .کتاب راه حلی برای شکاف بین داده های خرد و کلان میکند، که معیارهای نابرابری و درآمد ملی را با یکدیگر سازگار می کند.

جلد گالینگور قیمت: ۳۹.۹۵ دلار / ۳۵.۰۰ پوند منتشر شده (ایالات متحده): ۹ ژوئیه ۲۰۲۴ منتشر شده (بریتانیا): ۳ سپتامبر ۲۰۲۴ تعدادصفحات: ۴۶۴

نابرابری - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

افزایش نابرابری، تأثیر جهانی شدن، و تأثیرات ناهمگون مقررات مالی و نوآوری موضوعات فوق‌العاده مهمی هستند که به بحث‌های سیاسی پرشور دامن می‌زنند. و با این حال، حقایق زیربنای این بحث ها صحت مشکوکی دارند. در واقعیت، همانطور که نویسندگان کتاب در نابرابری و جهانی‌سازی نشان می‌دهند، شکاف بزرگی بین نظرسنجی‌های خرد خانوارها، که نتایج کلیدی مانند نابرابری را اندازه‌گیری می‌کنند، و حساب‌های مالی انبوه، که کل اقتصاد کلان و رشد را اندازه‌گیری می‌کنند، وجود دارد.نویسندگان کتاب راه حلهایی را پیشنهاد می‌کنند: حساب‌های مالی یکپارچه، که در آن جریان‌های صورت‌های درآمد، از جمله پس‌انداز و سرمایه‌گذاری، با تغییرات دارایی‌ها و بدهی‌های مالی در ترازنامه در سطوح خرد و کلان سازگار است. هیچ یک از نظرسنجی های پیشرو خانواده خرد یا حساب های کلان ایالات متحده این معیار را برآورده نمی کند. با استفاده از داده‌های گسترده از کار میدانی در تایلند، نویسندگان کتاب نشان می‌دهند که چگونه حساب‌های مالی یکپارچه یکپارچه در سطح خانواده و شرکت‌های کوچک را می‌توان با استفاده از داده‌های نظرسنجی خانوار و شرکت ایجاد کرد. جمع‌آوری‌شده در سطح روستا، این حساب‌ها می‌توانند داستان‌های حکایتی خانواده‌های فردی را به حساب‌های مالی آن‌ها پیوند دهند، تأثیر واقعی رشد را بر آنها ثبت کنند، و ارزیابی کنند که اگر آزادسازی تجاری و مالی اجازه داده نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد. نویسندگان کتاب سپس گام منطقی بعدی را شرح می دهند: ایجاد حساب های مالی یکپارچه برای ایالات متحده، کار از زمین به بالا و از بالا به پایین. تنها با این حساب‌های یکپارچه، بحث‌های سیاستی در مورد نابرابری و جهانی‌سازی پایه واقعی واقعی خواهند داشت.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *