“آژنگ نیوز”:داستان صندوق الکتریکی در سال ۱۸۷۹میلادی با جیمز ریتی آغاز می شود. ریتی صاحب یک سالن در دیتون، اوهایو بود، اما از غارت سرمایه اش توسط کارکنان ناامید شده بود. در آن زمان، تراکنش‌های نقدی به صورت دستی در دفتر ثبت می‌شد – فرآیندی کند که مستعد خطای انسانی بود. پس از سفر با کشتی بخار، ریتی از سیستم مکانیک کشتی الهام گرفت که چرخش های ملخ را می شمرد.

صندوق - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

ریتی یک وسیله مکانیکی را متصور بود که می توانست فروش نقدی را به صورت تدریجی ثبت کند. او برادرش جان را که یک مکانیک خبره بود برای ساخت این دستگاه استخدام کرد. این اولین صندوق که از برنج، سیم و چرخ دنده ساخته شده بود، “صندوق فساد ناپذیر” نام گرفت.شرکت تولیدی ریتی در سال ۱۸۸۰ میلادی برای فروش دستگاه تاسیس شد.

ثبت‌های این صندوق دارای کشوهای نقدی امن، رسیدهای چاپی و کلیدهایی بودند که به بازرگانان اجازه می‌داد تا فروش‌ها را توسط منشی پیگیری کنند. مکانیسم افزودن، یک نوآوری که توسط شرکت در سال ۱۹۰۶ به ثبت رسیده بود، در حال اجرا بود. بر اساس این نوآوری رجیسترها دارای نمایشگرهای رو به روی مشتری بودند که تراکنش های جزئی را نشان می داد. پیشرفت‌های آینده نیز امکان محاسبه خودکار تغییرات را فراهم آورد.

این ویژگی ها عملیات نقطه فروش خرده فروشی را متحول کرد. ثبت آنها به بازرگانان اجازه می داد که کالاها را “سریع، دقیق و ایمن” بفروشند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *