“آژنگ نیوز”:سرمایه گذاری روی معلمان و رهبران آموزشی آینده برنامه بورسیه توانمندسازی از طریق آموزش در مدرسه تحصیلات تکمیلی پیشرفته به آماده سازی و حفظ معلمان و رهبران آموزشی در جهان امروزکمک می کند.

هر یک از معلمان و مربیان کلاس را با نرخ های بالاتر از حد متوسط ​​ترک می کنند و دلیل آن فرسودگی شغلی پس از همه گیری کورونا، حقوق پایین و بدهی دانش آموزان است، و تعداد مربیان جدید با سرعت بالا نمی رود. مجموعه وسیعی از معلمان، مدیران و سرپرستان برای حفظ یا بهبود نتایج کلاس مورد نیاز است.

آموزش - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

برنامه بورسیه تحصیلی توانمندسازی از طریق آموزش، که بودجه قابل توجهی را برای دانشجویان دانشکده تحصیلات تکمیلی در دانشگاههای پیشرفته که در برنامه دکتری دوره متوسطه در رهبری آموزشی و برنامه کارآموز تدریس شهری (UTAP) ثبت نام کرده اند، فراهم می کند، به رفع این نیاز کمک می کند. این بورسیه ها با هدف ایجاد فرصت هایی برای مربیان، به معلمان و رهبران آموزشی آینده اعطا می شود که تعهد دیرینه خود را برای خدمت به جمعیت حاشیه نشین نشان می دهند.

«برنامه بورسیه تحصیلی توانمندسازی از طریق آموزش، تعهد دیرینه مراکز آموزش در کشور آمریکا را به دسترسی و شمول را ارتقا می‌دهد. کاترین او. استرانک، رئیس GSE می‌گوید: این اقدام همچنین تلاش‌های ما را برای آموزش نسل بعدی مربیانی که شغل خود را وقف رسیدگی به چالش‌های سیستمی پیش روی مدارس کشور ما کرده‌اند، تقویت می‌کند.

آلیسون بلیتزر، که همچنین عضو هیئت مشاوران GSE است، می‌گوید: معلمان و مدیران خوب می‌توانند مسیر زندگی دانش‌آموزان را تغییر دهند. “این بورسیه ها با کاهش بار مالی برای دانشجویان GSE که متعهد به کار در جوامع محروم هستند، موانع تعالی آموزشی را از بین می برد.” پاتریک سکستون، مدیر اجرایی برنامه‌های آموزش معلمان در GSE، می‌افزاید: «یکی از بزرگترین موانع برای تبدیل شدن به یک معلم، هزینه های بالای آماده‌سازی است.

در حالی که این بورسیه ها به مربیان خدمت می کنند، بچه ها سود واقعی را می بینند. ماچادو یکی از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی پیشرفته می گوید: «دانش آموزان کلاس اول من کنجکاو هستند، اما با چالش های بزرگی روبرو هستند. “آنها شش و هفت ساله هستند و بسیاری از آنها قبلاً سختی های ویرانگری را متحمل شده اند.”

آموزش۱ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

یک هدیه ۳ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۱ از فارغ التحصیلان آلیسون و دیوید بلیتزر امکان اجرایی کردن این برنامه را فراهم کرد. برنامه بورسیه تحصیلی توانمندسازی از طریق آموزش، اکنون با ثبت نام سومین گروه از دانش پژوهان، با هدف ایجاد یک جامعه متنوع، قوی و با استعداد از مربیان و رهبرانی است که در قرن بیست و یکم، به ویژه در جوامعی که از آنها حمایت می شود، موقعیتی برای آموزش مجدد خواهند داشت.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *