“آژنگ نیوز”:غذا دادن به کبوترها در شهر میلان جرم است و ممکن است به خاطر غذا دادن به کبوترها در این قسمت از کلان شهر میلان جریمه شوید یک شهروند با گستاخی تصمیم گرفت با وجود اینکه توسط خود شهردار گرفتار شده بود به سمت پرندگان خرده نان پرتاب کند. به نظر می رسد که غذا دادن به کبوترها در منطقه شهری میلان، حداقل در بخشی از آن غیرقانونی است. این چیزی است که یکی از ساکنان پس از پرداخت ۱۶۷ یورو برای جریمه ای که توسط پلیس برای او صادر شده بود، به سختی متوجه شد. این حادثه در Garbagnate رخ داد، که یک شهرداری کوچک اقماری، بخشی از کلان شهر بزرگتر میلان است. نکته قابل توجه در این مورد این است که متخلف با نام Stefano R. ادعا می کند که از غیرقانونی بودن عمل مهربانی با پرندگان آگاه نبوده است. شگفت‌انگیزتر این است که او در واقع توسط خود شهردار Garbagnate، دانیله دیوید بارلتا، که از پنجره‌اش در تالار شهر فیلم‌برداری می‌کرد گرفتار شد و دو بار سر استفانو و مادرش فریاد زد که دیگر به پرندگان غذا ندهند.

کبوتر - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

اما جهل بهانه مناسبی نیست ،زیرا یک اصل قانونی وجود دارد که عدم آگاهی از یک قانون خاص، شما را در صورت شکستن آن موجه نمی کند. مادر جریمه شده میگوید:ما به قوانین و جریمه‌های پوچ عادت کرده‌ایم. اما ۱۶۷ یورو به نظرم واقعاً زیاد است، افسران حتی سعی نکردند قبل از جریمه کردن به من “اخطار” کنند، علاوه بر این، من فکر نمی‌کردم این قانون وجود داشته باشد، چند بار می‌بینیم که مادران با فرزندانشان همین کار را می‌کنند یا افرادی هستندکه روی نیمکت بستنی می‌خورند و سپس چند تکه ویفر به کبوتر می‌دهند.

شهروندانی که مخالفت خود را با اشاره به اخطار قبلی شهردار اعلام کردند اما از عدم اخطار پلیس شکایت داشتند، اصرار داشتند که او نسبت به جریمه اعتراض کند. غذا دادن به کبوترها موضوعی بحث برانگیز در ایتالیا است. چند ماه پیش پدر و مادر یک کودک ۴ساله در لچه که در حال غذا دادن به کبوترها دیده شده بود به همین میزان جریمه شدند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *