“آژنگ نیوز”:داستان اسباب‌بازی،اولین فیلم بلند انیمیشن کاملاً رایانه‌ای، در چنین روزی در سال۱۹۹۵ میلادی از سوی کمپانی پیکسارمنتشر شد و به یک موفقیت تجاری تبدیل شد. در واقع رقبا پس از داستان اسباب‌بازی پیکسار به پتانسیل کامپیوتر در صنعت انیمیشن نگاه کردند و سپس بسیاری از انیماتورها روش‌های سنتی را برای ساخت کارتون متوقف کردند.

داستان - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

تا به حال به این فکر کرده اید که اسباب بازی ها وقتی مردم در اطراف نیستند چه می کنند؟ «داستان اسباب‌بازی» به این سؤال با یک سفر پر از سرگرمی فوق‌العاده پاسخ می‌دهد، که بیشتر از دید دو اسباب‌بازی رقیب دیده می‌شود .سازندگان فیلم، بازیگران داستان اسباب‌بازی را از خاطرات دوران کودکی جمع‌آوری کردند. اما برای اینکه داستان کار کند، دو شخصیت اصلی باید شیمی خاص خود را داشته باشندوودی، گاوچران لاغر و دوست‌داشتنی، و باز لایت‌یر، تکاور فضایی بی‌باک. اسباب‌بازی‌های اندی به رهبری وودی با خوشحالی در اتاق او زندگی می‌کنند تا اینکه تولد اندی باز لایت‌یر را به صحنه بیاورد. وودی از ترس از دست دادن جایگاه خود در قلب اندی، علیه باز نقشه می کشد. اما زمانی که شرایط باز و وودی را از صاحبشان جدا می‌کند، این دو نفر که از نظر طنز همخوانی ندارند، در نهایت یاد می‌گیرند که اختلافات خود را کنار بگذارند و خود را در یک ماموریت ماجراجویی خنده‌دار می‌بینند که تنها راهی که می‌توانند زنده بمانند، تشکیل یک اتحاد ناآرام است.

داستان۱ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

پیکسار در دهه ۱۹۷۰ در مؤسسه فناوری نیویورک (NYIT) ایجاد شد، جایی که تیمی از دانشمندان رایانه، از جمله اد کاتمول، در زمینه نوظهور گرافیک رایانه ای مشارکت داشتند. در سال ۱۹۷۹ کاتمول توسط شرکت لوکاس فیلم، شرکت تولیدی فیلمساز جورج لوکاس مستقر در کالیفرنیا، برای رهبری بخش کامپیوتری نوپای خود استخدام شد و چندین نفر از همکارانش در NYIT او را در آنجا دنبال کردند. این بخش با هدف بهبود فناوری گرافیک، رایانه تصویر پیکسار را توسعه داد که با توانایی خود در ارائه تصاویر رنگی سه بعدی با وضوح بالا، برنامه هایی فراتر از صنعت فیلم ارائه می کرد. نام “پیکسار” نیز به عنوان یک کلمه مصنوعی اسپانیایی به معنای “تصویرسازی” در نظر گرفته شد.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *