“آژنگ نیوز”: تبلیغ مبتکرانه مطبوعاتی در دهه ۵۰ خورشیدی در خصوص آگهی کفش ملی در نشریه توفیق در سال ۱۳۵۰ خورشیدی به چاپ رسیده است. 

تبلیغ 50 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

رسانه های قدیمی نقش مهمی در زندگی جامعه و ارایه اطلاعات به مردم داشتند. با در نظر گرفتن نفوذ رادیو، تلویزیون، در دهه ۵۰ خورشیدی همچنان تبلیغات در مطبوعات و نشریات چاپی به عنوان اصلی ترین رسانه های سنتی معمول بود.زیرا استفاده از ابتکارهای ویژه در چاپ آگهی ها موجب شده بود که مطبوعات چاپی همچنان جذابیت داشته باشند

گروه تاریخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *