آژنگ نیوز”:  کتاب تغییرات تکاملی و در حال تکامل ،ریشه های توسعه سازگاری و تنوع زیستی منتشر شد. نویسندگان: کوین ان. لالا، توبیاس اولر، ناتالی فاینر، مارکوس فلدمن و اسکات اف. گیلبرت تصویرگری شده توسط دیوید اندروز .این کتاب گزارشی جدید از نقش مرکزی فرآیندهای رشد در روند تکامل است.

۳۰% تخفیف با کد PUP30 قیمت فروش: ۳۱.۵۰ دلار / ۲۶.۶۰ پوند.بدون تخفیف  قیمت: ۴۵.۰۰ دلار /.۳۸.۰۰ پوند . منتشر شده: ۸ اکتبر ۲۰۲۴ . موضوع_اصلی: زیست شناسی.

تکامل - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

دیدگاه علمی جدیدی از تکامل در حال ظهور است – دیدگاهی که درک ما را از نحوه عملکرد تکامل به چالش می کشد و گسترش می دهد. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که ارگانیسم‌ها در میزان تأثیرگذاری آنها در تکامل تفاوت زیادی دارند. اینکه چگونه هر ارگانیسمی سازگار و متنوع می شود، به طور جدی به جزئیات مکانیکی نحوه عملکرد آن ارگانیسم – رشد، فیزیولوژی و رفتار آن بستگی دارد. این به این دلیل است که خود فرآیند تکاملی در طول زمان تکامل یافته است و به تکامل خود ادامه می دهد. درک علمی از تکامل نیز با راه‌های پیشگامانه جدید برای توضیح تغییرات تکاملی در حال تکامل است. در این کتاب، گروهی از زیست‌شناسان برجسته از آخرین یافته‌های ژنتیک تکاملی و evo-devo، و همچنین بینش‌های جدید از مطالعات اپی ژنتیک، همزیستی، و وراثت استفاده می‌کنند تا نقش اصلی فرآیندهای رشدی را در تکامل بررسی کنند. این کتاب که به سبکی در دسترس نوشته شده و با نمونه‌های شگفت‌انگیز تاریخ طبیعی نشان داده شده است، اکتشافات علمی اخیر را ارائه می‌کند که زیست‌شناسی تکاملی را فراتر از دیدگاه کلاسیک انتقال ژن با هدایت انتخاب طبیعی گسترش می‌دهد. بدون تضعیف اهمیت اصلی انتخاب طبیعی و دیگر پایه‌های داروینی، بینش‌های رشدی جدید نشان می‌دهد که همه موجودات دارای مجموعه‌های مشخصه مکانیزم‌های تکاملی خود هستند. نویسندگان استدلال می‌کنند که در نظر گرفتن پدیده‌های رشدی برای زیست‌شناسان تکاملی لازم است تا توضیحات بهتری برای سازگاری و تنوع زیستی ارائه کنند. این کتاب دیدگاه جدیدی از تکامل تطبیقی ​​ارائه می دهد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *