“آژنگ نیوز”:چارلز داروین به انگلستان بازگشت .چارلز داروین طبیعت شناس در این روز در سال ۱۸۳۶میلادی پس از یک سفر پنج ساله با کشتی HMS Beagle به انگلستان بازگشت و در آنجا نمونه ها و مشاهداتی را که منجر به نظریه تکامل توسط انتخاب طبیعی او شد جمع آوری کرد.

چارلز داروین در ۲۷ دسامبر ۱۸۳۱ با کشتی HMS Beagle از پلیموث انگلستان حرکت کرد. داروین ۲۲ساله بود که به عنوان طبیعت شناس کشتی استخدام شد. بیشتر این سفر به قایقرانی در اطراف آمریکای جنوبی سپری شد. داروین در آنجا زمان زیادی را صرف جمع آوری گیاهان و حیوانات کرد.

دارویم - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

داروین دفترها را با مشاهدات خود از گیاهان، حیوانات و زمین شناسی پر کرد. این سفر تقریباً یک ماجراجویی پنج ساله بود و کشتی در این زمان به فالموث انگلستان بازگشت.این تجربیات و مشاهدات او به او کمک کرد تا نظریه تکامل را از طریق انتخاب طبیعی توسعه دهد.

داروین در سرتاسر آمریکای جنوبی نمونه های مختلفی از پرندگان را جمع آوری کرد. یکی از مشاهدات کلیدی داروین زمانی رخ داد که او در حال مطالعه نمونه‌های جزایر گالاپاگوس بود. او متوجه شد که فنچ های جزیره شبیه به فنچ های سرزمین اصلی هستند، اما هر کدام ویژگی های خاصی را نشان می دهند که به آنها کمک می کند تا راحت تر غذا را در زیستگاه خاص خود جمع آوری کنند. او نمونه های زیادی از فنچ ها را در جزایر گالاپاگوس جمع آوری کرد. این نمونه‌ها و دفترچه‌های او گزارشی از مشاهداتش را در اختیار داروین قرار دادند که او نظریه تکامل از طریق انتخاب طبیعی را تبیین کند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *