آژنگ نیوز”: کتاب اطلاعات: تاریخچه کوتاه .ویرایش شده توسط آن بلر، پل دوگوید، آنیا سیلویا گوئینگ و آنتونی گرافتون.این کتاب  راهنمای ضروری برای روش هایی است که بر اساس آن تبیین می شود که اطلاعات چگونه توسط جوامع شکل گرفته است.

شومیز قیمت: ۲۴.۹۵ دلار / ۲۰.۰۰ پوند شابک: منتشر شده (ایالات متحده): ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۴ منتشر شده (بریتانیا):۵ نوامبر ۲۰۲۴ تعداد صفحات: ۴۲۴

اطلاعات - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

به لطف پیشرفت های اخیر، ما اکنون از دسترسی به ظاهر نامحدود به اطلاعات لذت می بریم. پس چگونه اطلاعات در زندگی روزمره ما تا این حد مرکزی شد؟ این کتاب ظهور جهانی شیوه‌ها و فن‌آوری‌های اطلاعاتی را در دوره‌ها و مناطق مهم ردیابی می‌کند و دیدگاه‌های تاریخی ارزشمندی را در مورد شیوه‌هایی که اطلاعات توسط جوامع شکل گرفته است، ارائه می‌دهد. این تاریخچه کوتاه که شامل مقالات اصلی کتاب مرجع نهایی اطلاعات: یک همراه تاریخی است، وبرای هر کسی که به دنبال درک شیدایی مدرن ما برای یک زندگی آگاهانه است، جذاب خواهد بود. کتاب: داستان ظهور اطلاعات از دوران پیشامدرن تا امروز را بیان می‌کند، و بررسی می‌کند که چگونه فرهنگ‌های متنوع حقایق و دانش را ایجاد، مدیریت کرده و به اشتراک گذاشته‌اند. خوانندگان را از جهان اسلام قرون وسطی تا آسیای شرقی اواخر امپراتوری و از اوایل اروپای مدرن و مدرن تا آمریکای شمالی معاصر می برد. طیف وسیعی از موضوعات مانند شبکه‌ها، بوروکراسی، تبلیغات، سانسور، حریم خصوصی، مالکیت معنوی، دیجیتالی‌سازی، مخابرات، ذخیره‌سازی و جستجو و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. این کتاب شامل یک مقدمه جدید، خواندن پیشنهادی بیشتر، و واژه نامه اصطلاحات کلیدی است یک تیم بین المللی از کارشناسان را گرد هم می آورد، از جمله جرمی آدلمن، دوین فیتزجرالد، جان پل گوبریال، لیزا گیتلمن، راندولف سی هد، ریچارد آر. جان، الیاس موهانا، توماس اس. مولانی، کارلا ناپی، کریگ رابرتسون، دانیل روزنبرگ، ویل اسلاتر و هایدی تورک.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *