“آژنگ نیوز”: کتاب مجموعه مقالات آلبرت انیشتین، جلد۱۷ (نسخه مستند): سالهای برلین: نوشته ها و مکاتبات، ژوئن ۱۹۲۹ تا نوامبر ۱۹۳۰ منتشر شد. نوشته:آلبرت انیشتین ویرایش شده توسط:دیانا کی بوچ والد .این کتاب یک نسخه علمی مستند از مکاتبات و مقالات آلبرت انیشتین است.  

جلد گالینگور قیمت: ۲۰۰.۰۰ دلار / ۱۶۷.۰۰ پوند شابک: منتشر شده (ایالات متحده): ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴ منتشر شده (بریتانیا): ۲۹ اکتبر ۲۰۲۴ تعداد صفحات: ۱۲۴۰

انشتین - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

در این جلد آمده است که انیشتین بهبود یافته و پس از یک بیماری طولانی دوباره به پاریس، لندن و زوریخ سفر می کند تا در ششمین کنگره سولوای در بروکسل و به لیدن؛ و برای شرکت در دوازدهمین نشست ICIC در ژنو شرکت کرده وسه دکترای افتخاری دریافت کند. . در پایان این جلد، انیشتین برای اولین بار در پنج سال گذشته سفری ماوراء اقیانوس اطلس را آغاز می کند تا یک ترم آکادمیک را در موسسه فناوری کالیفرنیا در پاسادنا بگذراند. کار انیشتین بر رویکرد دور موازی به نظریه میدان یکپارچه متمرکز است، که در آن مکاتبات فشرده ای با الی کارتان انجام می دهد و همکاری خود را با والتر مایر آغاز می کند. او همچنین گزارش‌های رایجی از کار خود ارائه می‌کند و پیشرفت تاریخی از فیزیک کلاسیک به قرن بیستم را که منجر به آخرین پیشرفت‌ها در نظریه میدان یکپارچه می‌شود، بررسی می‌کند. او همچنین با دبلیو پائولی، ام. بورن، ام. شلیک و دیگران در زمینه مسائل فنی و بنیادی در مکانیک کوانتومی تبادلات پر جنب و جوشی انجام می دهد. مکاتبات شخصی او تغییرات پرحادثه ای را منعکس می کند: انیشتین ها به رویای خود مبنی بر داشتن یک خانه تابستانی در خارج از برلین پی می برند، انیشتین پدربزرگ می شود، پسر کوچکترش ادوارد تحصیلات دانشگاهی خود را آغاز می کند و اولین بحران جدی سلامت روان خود را تجربه می کند، و دختر ناتنی کوچکترش مارگوت ازدواج می کند.در این دوران انیشتین صلح طلبی را با شدت بیشتری ترویج می کند. تلاش‌های او برای ترویج صلح از سه راه متمایز فراملی پیروی می‌کند: خلع سلاح، مخالفت وجدان، و صلح‌طلبی غیرسیاسی، با هدف «پیدا کردن مکانیسم‌های عملی برای محدود کردن دولت ملت».

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *