“آژنگ نیوز”:نتفلیکس آغاز بکار کرد. این شرکت توسط کارآفرینان آمریکایی رید هاستینگز و مارک راندولف تاسیس شد.این موسسه در ابتدا یک شرکت اجاره ویدئو بود که بعداً به پخش و تولید ویدیو گسترش یافت.

نتفلیکس یک شرکت رسانه ای مستقر در لوس گاتوس، کالیفرنیا است.این سرویس بیشتر به این دلیل شناخته شده است که به کاربران امکان می دهد فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را روی یک پلت فرم پخش کنند. این شرکت همچنین آثار تولیدی خود را منتشر می کند که بسیاری از آنها نامزد جوایز شده اند.

نت فلیکس - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

نتفلیکس در ابتدا زمانی محبوبیت پیدا کرد که مدل کرایه ویدیوی مدل فیلمهای پرفروش را مختل کرد. از آن زمان این سرویس شرکت‌های پخش ویدئو و کابل، سپس سازندگان محتوا، و از سال ۲۰۲۳، پخش‌کنندگان را به چالش کشیده است.

در سال ۲۰۲۲، نتفلیکس برنامه‌های خود را برای مقابله با اشتراک‌گذاری رمز عبور اعلام کرد و اشاره کرد که بیش از ۱۰۰ میلیون خانواده رمزهای عبور حساب خود را با دیگران به اشتراک گذاشته‌اند. این سرکوب منجر به افزایش نرخ مشترک شد، به طوری که نتفلیکس گزارش داد که در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳، ۸.۸ میلیون مشترک در سراسر جهان اضافه کرده است. این شرکت همچنین گفت که قیمت خدمات استریم خود را افزایش خواهد داد، با اطمینان از اینکه کاربران مایل به پرداخت هزینه بیشتری هستند. به مجموعه گسترده نمایش ها و فیلم های اصلی شرکت دسترسی داشته باشند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *