“آژنگ نیوز”:رودولف والنتینو، بازیگر فیلم سینمایی «عاشق بزرگ» به طور ناگهانی در چنین روزی در سال ۱۹۲۶ میلادی در سن ۳۱ سالگی درگذشت و باعث غم و اندوه عمومی گسترده طرفدارانش شد.او یک بازیگر آمریکایی ایتالیایی الاصل بود که با همین فیلم «عاشق بزرگ» در دوران فیلم صامت دهه ۱۹۲۰ شناخته می‌شد. این فیلم او را به یک ستاره تبدیل کرد .اما در عالم واقعیت محبوبیتش توسط عوامل مطبوعاتی ماهر هالیوود مدیریت شد.

رودولف - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

والنتینو به خاطر زندگی شخصی پر فراز و نشیب‌اش، با ناتاشا رامبووا، معروف به وینیفرد هادنات، بعد از طلاقش از همسر اولش، ژان آکر، ازدواج کرد. والنتینو پس از افت شغلی به دلیل درگیری با استودیوها، مدت کوتاهی قبل از مرگ غیرمنتظره‌اش در سال ۱۹۲۶ با فیلم پسر شیخ به عالم سینما بازگشت.این آخرین فیلم والنتینو بود و موقعیت او را به عنوان یک قلب افسانه ای تثبیت کرد.

بسیاری از فیلم‌ها یش به خاطر لباس‌های فوق‌العاده و گریم‌های سنگین مورد توجه قرار گرفتند و همگی ظاهر زیبای عجیب و غریب والنتینو را برجسته می‌کردند.

رودولف۱ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

اندکی پس از نمایش «پسر شیخ»، والنتینو ۳۱ ساله پس از پارگی زخم به طور ناگهانی بر اثر عفونت درگذشت.بر اساس گزارش ها، بیش از ۸۰هزار هوادار در مراسم تشییع جنازه او شرکت کردند. هر سال پس از مرگ او یک “زن سیاه پوش” مرموز، گاهی اوقات چندین “زن سیاه پوش” بر سر مزار او ظاهر می شد.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *