“آژنگ نیوز”:المپیک پاریس عامل تغییر کیوسک روزنامه فروشی های شهر پاریس می شود.در حقیقت پاریس از بازی های المپیک برای اختراع مجدد کیوسک های خود استفاده می کند هدف حفظ این ویژگی های سنتی در منظر شهری و در عین حال یافتن هدف جدیدی برای وجود آنهاست کیوسک های روزنامه از اواسط قرن نوزدهم، زمانی که بارون هاوسمان بازسازی شهری معروف خود را در پایتخت فرانسه انجام داد، یکی از مکان های نمادین در خیابان های پاریس بوده است.

در حقیقت پاریس از بازی های المپیک برای اختراع مجدد کیوسک های خود استفاده می کند هدف حفظ این ویژگی های سنتی در منظر شهری و در عین حال یافتن هدف جدیدی برای وجود آنهاست. کیوسک های روزنامه از اواسط قرن نوزدهم، زمانی که بارون هاوسمان بازسازی شهری معروف خود را در پایتخت فرانسه انجام داد، یکی از مکان های نمادین در خیابان های پاریس بوده است. آنها همیشه در طراحی یکسان نمانده اند، اما همیشه آنجا بوده اند تا تقاضا برای روزنامه، مجله یا کارت پستال را برآورده کنند. با این حال، فروش این محصولات سنتی سال هاست که به طور پیوسته در حال کاهش بوده است که آینده تیره ای را برای فروشندگان دکه های روزنامه فروشی به همراه دارد. اینجاست که شهر پاریس تصمیم گرفته است با استفاده از بازی های المپیک به عنوان یک نقطه شروع مناسب برای تلاش و تنوع بخشیدن به اهداف کیوسک ها وارد عمل شود. برای این طرح، دکه های روزنامه فروشی به تدریج از مراکز فروش روزنامه و مجلات به مراکزی تبدیل می شوند که خدمات متنوعی مانند اطلاعات گردشگری، خدمات پستی و فروش محصولات تولید داخل را ارائه می دهند.

کیوسک - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

پاریس یک مرکز مهم در صنعت گردشگری جهانی است که سالانه ده‌ها میلیون نفر از سراسر جهان از آن بازدید می‌کنند، اما وقتی ممکن است به مشاوره مفید یا اطلاعاتی نیاز داشته باشند، به ندرت مرکزمناسبی در نزدیکی وجود دارد. به همین منظور سی نفر از کیوسک گردانان با مشارکت دفتر گردشگری «پاریس جه تیمه» آموزش هایی را برای راهنمایی بازدیدکنندگان در طول بازی ها گذرانده اند. اگر این بازخورد مثبتی از گردشگران دریافت کند، می‌توان این ابتکار را به گونه‌ای گسترش داد که بیشتر یا حتی همه کیوسک‌های شهر را پوشش دهد، به گونه‌ای که اساساً شبکه‌ای از نقاط کوچک اطلاعات گردشگری ایجاد شود. یکی دیگر از نقش های مرتبط با گردشگری تبدیل کیوسک ها به فروشگاه های کوچک هدیه است. با این حال، این کار به گونه‌ای انجام می‌شود که از «طبیعت» غرفه‌های سوغاتی در بسیاری از مقاصد محبوب جلوگیری شود. دکه های روزنامه فروشی فقط محصولاتی را با برچسب «ساخت پاریس (Fabriqué à Paris)» که در سال ۲۰۱۷ توسط شهرداری به عنوان راهی برای ارتقای اقتصاد محلی معرفی شده است، به فروش می رسانند، و به طور خاص، بخشی را که مبتنی بر مهارت های صنعتگران و طراحان محلی در کیوسکها قرار داده اند. . در نهایت، پاریس همچنین قصد دارد تا کیوسک ها را به بسیاری از مراکز خدمات پستی تبدیل کند، چیزی که برای ساکنان محله و نه فقط برای گردشگران مفید خواهد بود. پایلوت این طرح در سال ۲۰۲۵ با ۵۰ کیوسک شرکت کننده راه اندازی می شود.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *