“آژنگ نیوز”: کتاب “تفکر از طریق نوشتن: راهنمایی برای تبدیل شدن به یک نویسنده و متفکر بهتر” منتشر شد.نویسندگان:جان کاگ و جاناتان ون بل .این مجموعه کتابچه راهنمای مختصر و کاربردی در زمینه توسعه مهارت های خواندن، نوشتن و تفکر انتقادی به صورت پشت سر هم سلسله: مهارت برای دانش پژوهان است.

جلد گالینگور ۳۰% تخفیف با کد PUP30 قیمت فروش: ۱۷.۴۷ دلار / ۱۴.۰۰پوند قیمت بدون تخفیف : ۲۴.۹۵ دلار / ۲۰.۰۰ پوند منتشر شده: ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۴ موضوع اصلی: تحصیلات

تفکر - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

برای دانشجویانی که  می خواهندیاد بگیرند چگونه در موضوعات علمی بنویسند،باید نوشتن و تفکر انتقادی را با بکدیگر ترکیب کنند. با این حال، بیشتر کتاب‌های مربوط به این موضوعات به طور جداگانه دسته‌بندی می‌شوند: راهنماهای نوشتن و کتاب‌های راهنمای تفکر انتقادیاما . این کتاب متفاوت است و راهنمای توسعه مهارت‌های خواندن، نوشتن و تفکر  را به صورت یگئارچه ارائه می‌کند. با فصول کوتاه و کاربردی، کتاب تفکر از طریق نوشتن به خوانندگان کمک می کند تا یاد بگیرند که درباره خود و جهان به طور کلی فکر انتقادی کنند، با دقت بخوانند و حمایت ادبی لازم را دریافت کنند، واضح و متقاعدکننده بنویسند، روی نقطه نظر خود بمانند، و کار خود را به همان تمیزی و قانع کننده ای تمام کنند. ممکن است. نویسندگان با تکیه بر سالها تدریس تفکر انتقادی و نویسندگی، از جمله تقریباً یک دهه تدریس دوره نویسندگی توضیحی در سال اول دانشگاه هاروارد، از خوانندگان دعوت می کنند تا رابطه صمیمی بین تفکر و عمل خلاقانه، انتقادی و خودشکوفایی نوشتن را در نظر بگیرند. در این کتاب مصاحبه با برخی از جالب ترین و درخشان ترین نویسندگانی که امروز کار می کنند مشاوره در مورد چگونگی ساختار استدلال، نوشتن برای مخاطب، کار از طریق بلوک و اضطراب نویسنده، و موارد دیگر مطرح شده اند.نکاتی در مورد اینکه چگونه نوشته خود را منحصر به فرد و شخصی کنید در کتاب آمده ،همچنین  تمرین ها و الگوهایی برای کمک به نویسندگان مبتدی برای رسیدن به پتانسیل کامل خود در عمل ؛ارایه شده است.

گروه رسلنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *