“آژنگ نیوز”:پیکی بلایندرز یک باند خیابانی مستقر در بیرمنگام انگلستان بود که از دهه ۱۸۸۰ تا ۱۹۲۰ میلادی فعالیت می کرد. این گروه عمدتاً متشکل از مجرمان جوان از طبقه پایین تا طبقه کارگر بود. آنها درگیر دزدی، خشونت، دزدی، کتاب فروشی غیرقانونی و کنترل قمار بودند.

میلیون ها نفر از طبقه کارگر در طول قرن نوزدهم به شهرهای صنعتی پررونق بریتانیا نقل مکان کردند. با این هجوم، مناطق زاغه نشین به سرعت گسترش یافتند و تبدیل به ذوب های پرتنش و شلوغ شدند که در آن گروه های مختلف اجتماعی، مذهبی، قومی و سیاسی مجبور به مبارزه برای جایگاه خود در یک جامعه جدید شدند.

پیکی بلایندرهای واقعی و جعلی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

بالا تصویر افراد واقعی باند.تصویر پایین بازیگران سریال

این تنش ها باعث ایجاد باندهای خیابانی قدرتمندی شد که دریافتند زندگی جنایتکارانه بسیار آسان تر، سودآورتر است و با کمک افراد همفکر شانس موفقیت بیشتری دارند. در بیرمنگام، یکی از برجسته‌ترین این گروه‌های جنایتکار به نام پیکی بلایندرز شناخته می‌شد، اگرچه هر کدام با گروه‌های زیادی در پشت خیابان درگیر بودند. اما برخی از آنها با بی رحمی های خود کشف شده اند.

این باند واقعی بر مناطق صنعتی بوردسلی و اسمال هیث، حکومت می کرد. اگرچه گفته می شود که این گروه نام خود را از پنهان کردن تیغ ​​های شان در کلاه خود گرفته اند، اما این هنوز ثابت نشده است.

از این گروه با حضور بازیگران برجسته ای که شامل سم نیل (پارک ژوراسیک)، هلن مک کروری (هری پاتر و شاهزاده دورگه)، پل اندرسون (بازگشته)، آنابل والیس (بلندترین صدا)، جو کول (نماز قبل از طلوع) و سوفی راندل (جنتلمن جک)، بنجامین زفانیا و ناتاشا اوکیف (فیلث). (فصل اول) در سپتامبر ۲۰۱۳ یک سریال ساخته شد.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *