“آژنگ نیوز”:فیلم سینمایی کمدی بازگشت به آینده در چنین روزی در سال ۱۹۸۵ میلادی اکران شد .این فیلم به کارگردانی رابرت زمکیس و بازی مایکل جی فاکس در نقش مارتی مک فلای در سینماهای آمریکا اکران شد. این فیلم به موفقیت بزرگی دست یافت و چندین دنباله از آن ساخته شد.

بازگشت به آینده یک کمدی علمی تخیلی محصول سال ۱۹۸۵ با بازی اریک استولتز و کریستوفر لوید است. لوید نقش پروفسور براون، دانشمندی عجیب و غریب را بازی می کند که ماشین زمان را از یک یخچال قدیمی می سازد. استولتز با کمک یک فیلمبرداری ویدئویی نوجوان به نام مارتی مک فلای حوادث را به تصویر می کشد که به طور تصادفی در ماشین به دهه ۱۹۵۰ بازگردانده می شوند. مارتی سپس با استفاده از نیروی تولید شده توسط آزمایش بمب اتمی در صحرای نوادا به زمان خود باز می گردد.

آینده ۱ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

برای باب گیل، نویسنده و تهیه کننده، همه چیز از زمانی شروع شد که با کتاب سال دبیرستان پدرش آشنا شد و متوجه شد که اگر او و پدرش همسال بودند، هرگز با هم دوست نمی شدند. گیل با توجه به پتانسیل کمدی در مفهوم نوجوانی که با والدینش به مدرسه می رود، با نویسنده و کارگردان همکار رابرت زمکیس برای ساخت فیلمنامه به گفتگو نشست. این زوج می دانستند که به یک ماشین زمان نیاز دارند و تصمیم گرفتند که این ماشین توسط یک مخترع شخصی به جای یک سازمان دولتی ایجاد شود.

این فیلم نشان داد که چگونه زمان بیش از آنچه هر یک از ما تصور می کنیم تغییر پذیر است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *