“آژنگ نیوز”:کتاب”فلسفه و سیاست واقعی “منتشر شد.نویسنده:ریموند گیوس .کوضوع کتاب در باره انتقاد شدید از ایده های تثبیت شده در فلسفه سیاسی و فراخوانی تحریک آمیز برای تغییر است.

جلد گالینگور قیمت: ۲۴.۹۵ دلار / ۲۰.۰۰ پوند.منتشر شده (ایالات متحده): ۲۵ ژوئن ۲۰۲۴ منتشر شده (بریتانیا): ۲۰ اوت ۲۰۲۴.تعداد صفحات: ۶۴۰

فیلسوف - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

بسیاری از متفکران سیاسی معاصر گرفتار این باور هستند که وظیفه آنها ایجاد یک نظریه ایده آل از حقوق یا عدالت برای هدایت و قضاوت کنش های سیاسی است. اما در کتاب «فلسفه و سیاست واقعی»، ریموند گیوس استدلال می‌کند که فیلسوفان ابتدا باید تلاش کنند تا بفهمند چرا بازیگران واقعی سیاسی همانطور که واقعاً می اندیشند رفتار می‌کنند.سیاست به دور از اخلاق کاربردی، مهارتی است که به مردم اجازه می دهد بقا و اهداف خود را دنبال کنند. درک سیاست به معنای درک قدرت ها، انگیزه ها و مفاهیمی است که مردم دارند و نحوه برخورد آنها با مشکلاتی را که در موقعیت های خاص تاریخی خود با آن مواجه هستند شکل می دهد. فلسفه و سیاست واقعی هر دو یک فلسفه سیاسی واقع گرایانه و تاریخی را ترسیم می کند .همچنین فلسفه های سیاسی لیبرال را بر اساس مفاهیم انتزاعی حقوق و عدالت نقد می کند.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *