“آژنگ نیوز”:مسن ترین خواهران جهان معرفی شدند.شش خواهر آمریکایی با مجموع سن ۵۷۱ سال به عنوان مسن ترین در جهان گواهی گرفتند.شش خواهر از میسوری، ایالات متحده، تایید شده اند که بالاترین سن را در مجموع شش خواهر و برادر زنده دارند. در مجموع خواهران بین ۸۸تا ۱۰۱سال سن دارند که در مجموع ۵۷۱ سال و ۲۹۳ روز و در حال شمارش هستند. مسن ترین آنها، نورما، اکنون در اوهایو زندگی می کند، در حالی که پنج نفر دیگر – لورن، ماکسین، دوریس، مارگارت و الما – هنوز در میسوری زندگی می کنند. آنها در طول نه دهه گذشته بسیاری از رویدادهای مهم، از جمله رکود بزرگ، جنگ جهانی دوم، و اخیراً همه‌گیری COVID-19 را تجربه کرده‌اند.

زنانا مسن۲ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

علی‌رغم مشاجره‌های گاه به گاه، الما می‌گوید که او و خواهرانش «هیچ‌وقت از دست یکدیگر عصبانی نمی‌شدند». آنها در طول زندگی خود به هم نزدیک بوده اند و اغلب با پوشیدن پیراهن های شماره دار که نشان دهنده ترتیب تولد آنهاست با هم سفر می کنند. از آنجایی که سه خواهر در ماه ژوئیه به دنیا آمدند، همه آنها هر تابستان گرد هم می آیند.

تا با یک پیک نیک گرد هم آمدن راجشن بگیرند و این سنت را ادامه می دهند که مادرشان از کودکی شروع کرده بود. دین جیکوب، پسر نورما، گفت: «این تلاش برای ثبت یک زمان هیجان انگیز برای این خواهرانی بود که اکنون در گرگ و میش زندگی خود هستند. دوست مادام العمر خواهران جانت داگلاس که با الما در کلاس مدرسه بود، گفت: «آنها گروهی صمیمی، باهوش و سرزنده از دختران هستند که به تنها برادرشان، استنلی نیز علاقه داشتند.»

زنان مسن - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

استنلی برادر بزرگتر خواهرها امسال ۱۰۲ ساله می شد، اما متأسفانه در سن ۸۱ سالگی در یک تصادف با دوچرخه درگذشت. دین گفت: “اما برای آن حادثه ناگوار، ما معتقدیم که او هنوز زنده خواهد بود.” گیل آگرس، دختر استنلی در مورد به رسمیت شناختن رکورد جهانی خاله‌هایش به KMOV گفت: «فکر می‌کنم او با این کار هیجان‌زده خواهد شد. “بله، و به همه خواهرانش بسیار افتخار می کنم، زیرا همه آنها برای او ارزش جهانی داشتند.

زنان مسن۱ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

” خواهر و برادرهای ارشد بیشتر لری آ براون، لون بی براون و جین سی براون (ایالات متحده آمریکا) متولد ۱ دسامبر ۱۹۳۰، پیرترین سه قلوهای مرد زنده جهان هستند. آنها سال گذشته ۹۳ سالگی خود را جشن گرفتند. مسن ترین دوقلوهای همسان تا به حال اومنو سومیاما و کومه کوداما (ژاپن) هستند که در سال ۲۰۲۲ درگذشت کومه ۱۰۸ ساله بودند. در سال ۲۰۲۲، تایید شد که خواهر و برادر هرناندز-پرز (اسپانیا) دارای بالاترین سن در مجموع ۱۲ خواهر و برادر زنده هستند که مجموعاً ۱۰۵۸ سال و ۲۴۹ روز است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *