“آژنگ نیوز”:اولین مسابقه رسمی و مدرن بیسبال برگزار شد.iلکساندر جوی کارترایت یک بازی بیسبال را در چنین روزی در سال۱۸۴۶ میلادی بین تیم های نیویورک نیکربوکرز و نیویورک ناین در هوبوکن، نیوجرسی ترتیب داد.این اولین بازی بیسبال بود که از مجموعه قوانینی استفاده می کرد که بازی امروزی بر اساس آن ها بنا شده است.

بیش - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

بیس بال، بازی با چوب، توپ و دستکش بین دو تیم ۹نفره هر کدام در زمینی با چهار پایه سفید که به صورت الماس چیده شده اند (یعنی مربعی جهتی که خط مورب آن عمودی باشد). تیم‌ها موقعیت‌های خود را به‌عنوان ضربه‌زن (هجومی) و میدان‌باز (دفاع) تغییر می‌دهند، و زمانی که سه عضو تیم ضربه‌زن «بیرون می‌شوند»، مکان‌های خود را با هم عوض می‌کنند. به عنوان ضربه‌زنان، بازیکنان سعی می‌کنند توپ را دور از دسترس تیم میدانی بزنند و یک مدار کامل در اطراف پایه‌ها برای “دویدن” ایجاد کنند. تیمی که در نه اینینگ (۹بار در بت) بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده بازی است.

موزه تاریخی هوبوکن این بازی را به عنوان اولین مسابقه ثبت شده بیسبال می شناسد. ایالت نیوجرسی این بازی را اولین بازی بیسبال توصیف می کند. موزه هنر متروپولیتن بازی را به عنوان اولین بازی بیسبال ثبت شده و سازماندهی شده تعریف می کند. موسسه فناوری استیون آن را به عنوان اولین بازی بیسبال مدرن ثبت شده تایید می کند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *