“آژنگ نیوز”:قانون کیدلین می گوید: “اگر مشکل را به وضوح بنویسید، آنگاه موضوع تا نیمه حل شده است.” در اینجا نحوه استفاده از آن به نفع خود آمده است:

۱. شناسایی مشکل باید نسبت به آنچه اشتباه می شود آگاهی وجود داشته باشد. اگر فکر نمی کنید مشکلی دارید، سعی نمی کنید همه چیز را تغییر دهید.

۲. علت اصلی مشکل را تعیین کنید مشکلات باید از ریشه حل شوند تا واقعاً از بین بروند. به عنوان مثال، کسب درآمد بیشتر راه حلی برای عادات بد پولی نیست. تنها چیزی که اتفاق می افتد این است که وقتی درآمد بیشتری کسب کنید، پول بیشتری خواهید داشت که با آن بد باشید.

کید - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

۳. اهداف را تعریف کنید باید یک نتیجه به وضوح تعریف شده باشد تا به عنوان فیلتری برای آنچه مهم است عمل کند.

۴. ایده های راه حل ایجاد کنید راه حل های مختلف ممکن را بدون در نظر گرفتن محدودیت ها کاوش کنید.

۵. ارزیابی کنید تمام راه‌حل‌های ممکنی را که ایجاد کرده‌اید ارزیابی کنید تا بر اساس منابع موجودتان، ایده‌ی بهتری از راه‌حل‌هایی که منطقی هستند به دست آورید.

۶. اجرا کنید هنگامی که همه راه حل ها را ارزیابی کردید و راه حلی را پیدا کردید که امکان پذیر است، روی آن کار کنید. راه حلی که امکان پذیر تلقی می شود از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما برخی از مواردی که باید در نظر بگیرید این است که راه حل چقدر سریع می تواند اجرا شود، چقدر واقع بینانه است و آیا منابع لازم برای تحقق آن را دارید یا خیر. هدف اصلی کاهش سطح استرس و به دست آوردن وضوح است تا بتوانید شفاف فکر کنید و مشکلات را به طور موثر حل کنید.

ترجمه:احسان محرابی

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *