آژنگ نیوز”: کتابلیبرالیسم به عنوان یک روش زندگی “منتشر شد. نویسنده:الکساندر لوفور.کتاب به این نکته می پردازد که  چرا لیبرالیسم تمام چیزی است که مردم برای داشتن یک زندگی خوب، سرگرم کننده، ارزشمند و با ارزش نیاز دارند – و یا اینکه چگونه می توانند با جدی گرفتن بیشتر عقاید لیبرال خود، فردی بهتر و شادتر شوند.

کتاب الکترونیک ۳۰% تخفیف با کد PUP30 قیمت فروش: ۲۰.۹۷ دلار / ۱۷.۵۰ پوند منتشر شده: ۴ ژوئن ۲۰۲۴

درباره کتاب

ارزش ها و حساسیت های خود را از کجا می آورید؟ اگر در یک دموکراسی غربی بزرگ شده اید، پاسخ احتمالا لیبرالیسم است. محافظه کاران در مورد یک چیز درست می گویند: لیبرالیسم ایدئولوژی دوران ماست، همان قدر که دین زمانی در همه جا حاضر بود. با این حال، همانطور که الکساندر لوفور در لیبرالیسم به عنوان یک روش زندگی استدلال می کند، بسیاری از مردم در کشورهای غربی  بدون اینکه به طور کامل آن را درک کنند – یا معنی آن را درک کنند، لیبرال هستند.

لیبرالیسم - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

نویسنده  میگوید:ما با گمراه شدن به این فکر که لیبرالیسم محدود به سیاست است، نمی‌دانیم که این آبی است که در آن شنا می‌کنیم، همه حوزه‌های زندگی عمومی و خصوصی را اشباع می‌کند، دیدگاه‌های روان‌شناختی و معنوی ما را شکل می‌دهد و ارزش‌های اخلاقی و زیبایی‌شناختی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. درست، غلط، خوب، بد، خنده دار، با ارزش و بیشتر است. این کتاب چشم‌گشا نشان می‌دهد که چگونه بسیاری از غربی ها تا حد زیادی لیبرال هستند، چرا لیبرالیسم اساس یک زندگی خوب را برایشان فراهم می‌کند، و چگونه می‌توانند با آگاهی بیشتر و متعهدتر شدن به این باورها، زندگی خود را بهتر و شادتر کنند. از نظر نویسنده این کتاب   در حال حاضر یک راهنمای سرزنده، جذاب و نشاط‌آور برای خوب زیستن، به روش لیبرال، لیبرالیسم به عنوان یک روش زندگی پر از نمونه‌هایی از تلویزیون، فیلم‌ها، استندآپ کمدی از پارک‌ها و تفریحات و مکان خوب تا فیلم های بورات و هانا گدسبی. و رسانه‌های اجتماعی است – در طول مطالعه کتاب،همچنین در مورد هفده مزیت لیبرال بودن – از جمله سخاوت، شوخ طبعی، شادی، قدردانی، بردباری، و آرامش ذهن – و تمرین های عملی برای افزایش این پاداش ها ارایه خواهد. در مجموع مردم در غرب از نظر ذهنی  احتمالاً از قبل در آب های لیبرالیسم غوطه ور هستند.در مجموع کتاب لیبرالیسم به عنوان یک روش زندگی خوانندگانش را به غواصی در مورد این موضوع دعوت می کند.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *