“آژنگ نیوز”: کتاب رویاهای یک عمر: چگونه کسی هستیم که چگونه آینده خود را تصور می کنیم  منتشر شد.نویسندگان:کارن سرولو و جانت روآن.کتاب  درمورداینکه چگونه موقعیت اجتماعی رویاهای ما را در مورد آینده شکل می دهد و زندگی هایی را که برای خود تصور می کنیم مهار می کند و نیز مجموعه ای از موضوعات: نژاد، عدالت و برابری را عرضه میکند.

جلد گالینگور قیمت: ۱۸.۹۵ دلار / ۱۵.۹۹ پوند . منتشر شده (ایالات متحده): ۱۴ مه ۲۰۲۴ منتشر شده (بریتانیا): ۹ ژوئیه ۲۰۲۴تعداد صفحات: ۲۸۰

رویاها - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

بسیاری از ما می‌دانیم که جایگاه یک فرد در جامعه می‌تواند درها را به روی فرصت‌ها ببندد، اما همچنین تمایل داریم فکر کنیم که وقتی کسی در مورد آنچه ممکن است رویا پردازی کند، هر چیزی ممکن است. کتاب رویاهای یک زندگی نشان می دهد که درباره چه چیزی و چگونه رویاپردازی می کنیم – و اینکه آیا معتقدیم رویاهای ما واقعاً می توانند محقق شوند – به طبقه اجتماعی، جنسیت، نژاد، سن و رویدادهای زندگی ما گره خورده است. کارن سرولو و جانت روآن استدلال می کنند که موقعیت اجتماعی ما زندگی به ظاهر خصوصی و منحصر به فرد ذهن ما را شکل می دهد. همه ما آزادیم که درباره احتمالات رویاپردازی کنیم، اما همه رویاپردازان برابر نیستند. سرولو و روآن نشان می دهند که چگونه موقعیت اجتماعی ما در چشم ذهن ما نقش می بندد و به آرامی بر ماهیت رویاهای ما تأثیر می گذارد، چه رویاپردازی را بپذیریم یا اصلاً رویاپردازی کنیم، و آیا معتقدیم رویاهای ما، از دست یافتنی تا غیر محتمل، می توانند به واقعیت تبدیل شوند. آن‌ها در این کتاب بررسی می‌کنند که چگونه نابرابری‌های ناشی از آسیب‌های اجتماعی، رویاهای ما را برای خودمان الگو می‌کنند، و چگونه نابرابری‌های اجتماعی-فرهنگی در نحوه رویاپردازی‌مان، نابرابری‌های اجتماعی را تشدید می‌کند و مسیرهای زندگی را که معتقدیم به روی ما باز است محدود می‌کند سرولو و روآن با تکیه بر انبوهی از مصاحبه‌های اصلی با افراد با پیشینه‌های اجتماعی مختلف، نشان می‌دهند که چگونه مطالعه رویاهای ما می‌تواند راه‌های جدیدی برای درک و مبارزه با نابرابری فراهم کند – از جمله نابرابری‌هایی که قبل از عمل یا نتیجه وجود دارد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *