“آژنگ نیوز”:نمایش موزیکال تهیه کنندگان ساخته مل بروکس با بازی متیو برودریک و ناتان لین موفق شد ۱۲ جایزه تونی را در چنین روزی در سال ۲۰۰۱ به ثبت برساند.

این نمایش موزیکال بر اساس تهیه کنندگان، فیلم کمدی-موزیکال آمریکایی، که در سال ۱۹۶۸ منتشر شد، ساخته شد.این اولین فیلم بلند مل بروکس و تحسین برانگیزترین اثر اوست.

بروکس - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

Zero Mostel نقش یک تهیه کننده تئاتر شکست خورده را بازی کرد و جین وایلدر به عنوان حسابدار ترسو از سوی او انتخاب شد. آن‌ها با هم نقشه‌ای عجیب و غریب برای به دست آوردن ثروت از سرمایه‌گذاران با افتتاح یک نمایشنامه «تضمین شده» در برادوی برای شکست درآوردند – محصولی شوکه‌کننده درباره آدولف هیتلر و اوا براون با عنوان بهاری برای هیتلر. با این حال، نمایشنامه شکست نمی خورد، بلکه منجر به عواقب غیرقابل پیش بینی زیادی می شود. در طول مسیر، بروکس گروه های مختلف اجتماعی، مذهبی و قومی را به نقد می کشد و به طنز درمورد آنهامی پردازد.

تهیه - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

جوایز تونی، جوایز سالانه برای دستاوردهای برجسته در تئاتر آمریکا. جوایز سالانه که به نام آنتوانت پری، بازیگر و تهیه کننده نامگذاری شده است، در سال ۱۹۴۷ توسط بال تئاتر آمریکا تأسیس شد و هدف آن به رسمیت شناختن برتری در نمایشنامه ها و موزیکال های اجرا شده در برادوی است.

گروه تاریخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *