“آژنگ نیوز”:تانزانیت سنگ گران قیمت انحصاری تانزانیا است.البته تانزانیت، یاقوت کبود، یاقوت سرخ و اسپینل ها برترین سنگ های قیمتی هستند که از معادن تانزانیا استخراج می شوند. اما تانزانیت ، یکی از گرانبهاترین سنگ های قیمتی است که فقط در تانزانیا یافت می شود که زیبایی، ویژگی ها و ارزش زیادی با آن مرتبط است.

تانزیت - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

چنانکه اشاره شد تانزانیت به طور انحصاری در معادن تانزانیا یافت می شود و به دلیل زیبایی فریبنده اش مشهور است. این سنگ های قیمتی آبی به دلیل رنگ های آبی-بنفش و کمیاب بودنشان شناخته شده اند.

در حقیقت با ارزش ترین دارایی تانزانیا، سنگ قیمتی کمیاب آن تانزانیت است که منحصراً در این کشور شرق آفریقا یافت می شود. همچنین به عنوان “سنگ های قیمتی کمیاب قرن بیستم” معروف است. این سنگ قیمتی که به خاطر زیبایی گیرا، رنگ‌های آبی-بنفش، وضوح استثنایی و تنوع رنگ‌های باشکوهش تحسین شده است، به بحث متخصصان جواهر تبدیل شده است.

تانزیت ۱ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

تانزانیت که به عنوان نماد ظرافت و پیچیدگی شناخته می شود، یک سنگ قیمتی کمیاب است که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. طراحان و کلکسیونرهای جواهرات همیشه به دنبال این سنگ قیمتی هستند، اما نادر بودن آن، موجب سخت پیدا کردن آن شده است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *