آژنگ نیوز”: کتاب خارج از یک، بسیاری: روش‌های تفکر و فرهنگ یونان باستان منتشر شد. نویسنده: جنیفر تی رابرتز.این کتاب گزارشی جدید و گسترده از فرهنگ یونان باستان و تنوع قابل توجه آن ارایه میکند.

جلد گالینگور قیمت: ۳۵دلار / ۳۰.۰۰ پوند شابک: منتشر شده: ۱۴ مه ۲۰۲۴تعداد صفحات ۵۶۴ .

این کتاب با هدف پوشش کل تجربه یونان باستان از آغاز آن در اواخر هزاره سوم قبل از میلاد تا فتح رومیان در ۳۰ پیش از میلاد  ،تدوین شده است. جنیفر رابرتز در این کاوش تازه و شوخ‌آمیز اندیشه، فرهنگ، جامعه و تاریخ یونانی‌ها، نه تنها ارزش‌های مشترکی را که آنها را در سراسر دریاها و قرن‌ها متحد کرده است، بلکه تنوع عظیم در عقاید و عقاید آنها را دنبال می‌کند.

خارج از یک - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این کتاب با بررسی اهمیت بسیار زیاد دین، اساطیر، حماسه‌های هومری، درام تراژیک و کمیک، فلسفه و دولت شهر برای یونانیان، دیدگاه‌های در حال تغییری را در مورد مردم خارق‌العاده و شگفت‌آوری ارائه می‌دهد. پس ازگذشت قرنها، در رسانه‌ای یکی پس از دیگری، یونانی‌ها به پرسش‌های بزرگی پرداختند که بسیاری از آن‌ها هنوز در ذهن ماست، از اینکه آیا خدایان وجود دارند و چه اتفاقی پس از مرگ ما می‌افتد تا اینکه کدام نظام سیاسی بهترین است و چگونه می‌توانیم بدانیم چه چیزی واقعی است. . با این حال، مردان یونانی علیرغم تمام فضایلشان، خود را از زنان و بیگانگان متمایز می‌کردند و از کار بدون مزد کارگران برده سود می‌بردند، و این کتاب همچنین به میراث ترکیبی یونانیان باستان امروزی می‌پردازد. نتیجه یک تاریخ غنی، گسترده و متقاعدکننده از یک فرهنگ جذاب و عمیقاً تأثیرگذار در تمام پیچیدگی هایش است – و راه های بی شمار، خوب و بد، امروز همچنان به شکل گیری ما ادامه می دهد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *