“آژنگ نیوز”:ساخت انیمیشن برای مقابله با افسردگی یکی از برنامه های کمپانی والت دیسنی بود.والت دیزنی انیمیشن کوتاه سه خوک کوچک گرگ بد را منتشر کرد که در آن آهنگ چه کسی از گرگ بد بزرگ می ترسد؟ کارتون و آهنگی را با برجسته کردن ضرورت استحکام در مواجهه با سختی‌ها،ساخت.این کارتون محبوبیت بالایی در بین تماشاگران سینمای دارای افسردگی داشت.این انیمیشن کوتاه محصول سال ۱۹۳۳ توسط یونایتد آرتیست به تهیه کنندگی والت دیزنی و کارگردانی برت گیلت است.انیمیشن بر اساس افسانه ای به نام، سمفونی احمقانه ساخته شد و در سال ۱۹۳۴ برنده جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه انیمیشن شد. هزینه ساختش ۲۲هزار دلار و فروش آن ۲۵۰هزار دلار بود.

سه خوک - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در حالی که دو خوک خوش شانس به شادی می پردازند و خانه های ضعیفی از کاه و چوب می سازند، خوک سوم برای ساختن یک خانه آجری امن تلاش می کند. گرگ بد بزرگ موفق می شود دو خانه اول را پف کرده و ویران کند، اما در خانه سوم با مقاومت روبرو می شود. وقتی می‌خواهد از دودکش سر بخورد، با فرود در یک دیگ در حال جوش، سوخته می‌شود.

threelittlepigs poster - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

هنگامی که در سال ۱۹۳۳ این کارتون منتشر شد، نه تنها باعث تقویت مخاطبان خسته از افسردگی شد،بلکه آنها آهنگ تم “چه کسی از گرگ بد بزرگ می ترسد؟” را مدتها زمزمه میکردند.ساختند.همچنین این انیمیشن یکی دیگر از نقاط عطف کارتونهای دیزنی در محدوده شخصیت پردازی، و همچنین در موسیقی و آهنگ است.در حقیقت این کارتون از موزیک ویدیو های اولیه بود که امروزه خیلی طرفدار دارند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *