آژنگ نیوز”: کتاباز زندگی چه می خواهید؟ راهنمای فلسفی برای پی بردن به آنچه مهم است منتشر شد. نویسنده: والری تیبریوس.کتاب  راهنمای کوتاهی برای خوب زیستن با درک بهتر آنچه واقعاً برای شما ارزش قائل هستید – و در صورت تضاد اهدافتان چه کاری باید انجام دهیدبرای خوانندگانش ارایه میکند.

جلد گالینگور قیمت: ۱۷.۹۵ دلار / ۱۴.۹۹ پوند . منتشر شده (ایالات متحده): ۷ مه ۲۰۲۴ منتشر شده (بریتانیا): ۲ ژوئیه ۲۰۲۴ .تعداد صفحات: ۲۰۸

از زندگی چی میخواهی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

از زندگی چی میخواهید؟ برای به دست آوردن پول زیاد یا کار برای عدالت؟ دویدن ماراتن یا آواز خواندن در گروه کر؟ بچه دار شدن یا سفر به دنیا؟ چیزهایی که در زندگی به آنها اهمیت می‌دهیم – خانواده، دوستی، فعالیت‌های اوقات فراغت، کار، ایده‌آل‌های اخلاقی‌مان – اغلب در تضاد هستند و ما را از انجام کاری که برایمان مهم است باز می‌دارند. حتی بدتر از آن، ما همیشه نمی دانیم که واقعاً چه می خواهیم یا چگونه موفقیت را تعریف کنیم. این کتاب بینش‌گر و سرگرم‌کننده با ترکیب داستان‌های شخصی، فلسفه و روان‌شناسی، توصیه‌های ارزشمندی درباره خوب زیستن از طریق درک ارزش‌های شما و حل تعارضاتی که تحقق آنها را ناکام می‌سازد، ارائه می‌کند. والری تیبریوس شما را با روشی از تفکر در مورد اهداف خود آشنا می کند که شما را قادر می سازد در طول زندگی خود به طور مؤثر در مورد آنها فکر کنید. او رویکرد خود را با مثال‌های واضح نشان می‌دهد، که بسیاری از آنها از زندگی خود او گرفته شده‌اند، از احمقانه تا جدی، از خرید تا تعصب در مسیریابی. در سرتاسر کتاب بر اهمیت ارتباط متقابل تأکید می‌کند و تأثیر عمیقی را که دیگران بر زندگی، اهداف ما دارند و اینکه چگونه باید آنها را دنبال کنیم، یادآوری می‌کند. در عین حال، این کتاب راهبردهایی را برای مقابله با موانع تحقق اهداف شما از جمله سوگیری جنسیتی و سایر انواع تبعیض ارائه می دهد. چه در حال تغییر شغل باشید، چه در اولویت‌های خود تجدید نظر کنید یا در کل مسیر زندگی خود تجدید نظر کنید، چه چیزی از زندگی می‌خواهید؟این کتاب  یک راهنمای ضروری است ،برای کمک به شما در درک اینکه واقعاً چه چیزی برای شما مهم است و چگونه می توانید آن را متفکرانه دنبال کنید.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *