“آژنگ نیوز”: در دنیای تجارت، کودکان در اولین مرحله هدف قرار میگیرند تا به مدد تبلیغات به مصرف کننده کالاهای تولید شده بشوند. اینجا گروهی از بچه های دهه ۱۹۶۰ دیده می شوند که جلوی فروشگاه در گوشه ای می چرخند.
این فقط یک تصویر است، اما ما فکر می کنیم این فروشگاه ممکن است نوشابه های کوکاکولا و سون آپ را بفروشد. همه آن علائم تبلیغاتی هم ممکن است بیش از حد به نظر برسند، اما این بچه ها وقتی چند دهه جلوتر میروند ،این کالاها کلکسیونهایی بسیار مورد توجه برای آنها خواهند بود.
تابلوهای تبلیغاتی قدیمی، به ویژه برای محصولاتی مانند کوکا به عنوان یک کالای کلاسیک آمریکایی، مانند اقلام بزرگ کالاهای قدیمی در فروشگاه های عتیقه فروشی هستند. از زمانی که کوکا کولا برای اولین بار در سال ۱۸۸۸ میلادی وارد بازار شد، با علائم قرمز و سفید ثابت خود ؛بر بازی شناخت برند از طرف مردم؛تسلط یافت.
گروه گزارش