“آژنگ نیوز”:راهنمای سبک و مدل قدیمی آرایش مردان در  اواخر دهه ۷۰میلادی.گفته می شود که دوران طلایی آرایشگاه ها در اواخر قرن نوزدهم و تا آغاز جنگ جهانی دوم بوده است. زمانی که آرایشگاه ها از نظر محبوبیت با رستورانهارقابت می کردند.

سلمانی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

حرفه آرایشگری با ظهور اولین مدارس آرایشگری و چاپ کتاب های آموزشی در دهه ۷۰ حال ارتقا بود.در این زمان آرایشگاهها به‌عنوان مکانی یا «پاتوق» برای مردانی بودند که نه تنها برای اصلاح یا کوتاه کردن مو، بلکه برای اطلاع از اخبار جاری و گپ زدن با دوستان وارد آن می‌شدند. بسیاری از بازدیدکنندگان به صورت هفتگی یا حتی روزانه به آرایشگاه میرفتند. این زمان، دوران طلایی آرایشگاه ها بود.

گروه تاریخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *