آژنگ نیوز: کتاب “کارگاه خرد: ظهور دانشگاه مدرن”منتشر شد.

نویسنده :جیمز اکستل

این کتاب یک تاریخچه  تحقیقاتی اساسی از دانشگاه مدرن را ارایه میکند.

جلد گالینگور

شومیز

قیمت:

۲۹.۹۵ دلار / ۲۵.۰۰ پوند

منتشر شده:

۷ مارس ۲۰۲۳

صفحات:۴۱۶

هنگامی که دانشگاه ها در قرون وسطی شروع به کار کردند، پاپ گریگوری نهم آنها را به عنوان “کارگاه ویژه خرد” توصیف کرد. او نمی توانست پیش بینی کند که این مؤسسات تا کجا می روند و توسعه می یابند. با ردیابی تکامل هشتصد ساله دانشگاه تحقیقاتی نخبه از ریشه های آن در اروپای قرون وسطی تا تجسم چشمگیر آن امروز،کتاب  “کارگاه خرد” این موسسه بادوام را در چشم انداز تاریخی گسترده مورد بررسی قرار می دهد. جیمز آکستل به‌ویژه، بر روش‌هایی تمرکز می‌کند که بهترین دانشگاه‌های آمریکایی بر تأثیرات قاره‌ای روی آوردند، و به بهترین شکل‌های دانشگاه مدرن و مدل‌های رشک‌انگیز برای مؤسسات خویشاوند در سراسر جهان تبدیل شدند. علی‌رغم گزارش‌های نادرست برعکس، دانشگاه محترم همچنان به تجدید خود ادامه می‌دهد و برای جامعه در ایالات متحده و فراتر از آن ضروری‌تر می‌شود.

کارگاه خرد - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این دانشگاه که در اروپا متولد شد، تا اواخر قرن نوزدهم در آمریکا به بلوغ نرسید. هنگامی که وارثان آن از ساحلی به ساحل دیگر تکثیر شدند، نقش ملی آنها در طول جنگ جهانی دوم و جنگ سرد بسیار گسترش یافت. اکستل میراث دانشگاه های اروپایی و تودور-استوارت آکسبریج را به ۹ کالج استعماری و صدها کالج قبل از جنگ داخلی مرتبط می کند و به چگونگی شکل گیری دانشگاه های ایالات متحده توسط آمریکایی هایی که در دانشگاه های آلمان تحصیل می کردند و اکتشافات خود را با شرایط و اهداف داخلی تطبیق می دادند، می پردازد. تحصیلات تکمیلی، دکترا، و ضرورت تحقیق، نشانه‌های بارز سیستم دانشگاهی آمریکا و مؤسسات آموزش عالی در سرتاسر جهان شدند.

کاوشی غنی از نسب تاریخی دانشگاه های تحقیقاتی امروزی،کتاب “کارگاه خرد”دلایل برتری آنها در آمریکا و تداوم برتری بین المللی آنها را توضیح می دهد.

جوایز و تقدیر

یکی از عناوین برجسته علمی انتخاب برای سال ۲۰۱۶

لوح تقدیر برای جایزه PROSE ۲۰۱۷ در نظریه آموزش، انجمن ناشران آمریکایی

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *