“آژنگ نیوز”:

شرکت مشهور پپسی کولا از”ابزار نوشتن “برای معرفی خودش استفاده کرده است.اصولا این شرکت برای گسترش شهرتش به نحو بسیار عجیبی به تبلیغات  متکی بود.

در این مسیر  از روشهای متعددی بهره میگرفت  از جمله اینکه بخشی ازتبلیغات خود را با قلم تبلیغاتی آغاز کرد.

image 218 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در سال ۱۹۳۵بر روی یک مدل خودنویس، تصویری  به شکل یک بطری  و نام شرکت  نقش بسته بود . در آن زمان ، پپسی تنها پنج سنت قیمت داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *